Kamienie milowe

1951 rok
Utworzenie spółki komandytowej Mann & Schröder w Siegelsbach przez Eugeniusza Manna i Hansa Schrödera.

lata 1951-1959
Nowa spółka koncentruje się początkowo na rozwoju i produkcji szerokiej gamy domowych produktów m.in. pasty do czyszczenia podłogi, uniwersalnych środków czyszczących i WC marki SOLA, Rio Preßstein oraz MIF-EX.

lata 1960-1969
Zostają oddane do użytkowania pierwsze partie w aerozolu. Tak więc, spółka osiągnęła wyjątkową pozycję na rynku niemieckim. PONY lakier do włosów stanowi pierwszy produkt na rynku, który został wyprodukowany przez Mann & Schröder.

lata 1970-1979
Zniesienie cen dla produktów markowych w 1974 roku wzywa do strategicznej restrukturyzacji i prowadzi do konsekwentnego ukierunkowania przedsiębiorstwa w celu pielęgnacji ciała. Powstanie pierwszej marki własnej Alkmene do pielęgnacji ciała. Akcesoria do kąpieli Alkmene eksponowane są w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku, wspomniano o nich także w magazynie "Graphis annual 1973/1974", który uznany jest za międzynarodowy rocznik statystyczny projektowaniu.

lata 1980-1989
Proces ekspansji marek alkmene, numis med i happy hair towarzyszy strategicznemu rozwojowi organizacji sprzedaży, a także dużych inwestycji w budynki i zakłady produkcyjne. Jednocześnie produkcja detergentów zostaje przerwana.

                                   

lata 1990-1999
Oprócz certyfikacji zgodnie z normą DIN EN ISO 9001 uzupełnienie najnowocześniejszego laboratorium kontroli jakości i centrum logistyki sterowane komputerowo dotyczące przyszłości ukierunkowania firmy. Zakup marek Diplona, dulgon oraz sanosan.

Rozwój innowacyjnych profili markowych:

  • Numis med 5,5 - linia kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji wrażliwej skóry
  • Fruttini – owocowa linia kosmetyków do pielęgnacji ciała
  • Aldo Vandini Body & Hair Company – linia produktów do pielęgnacji ciała stanowi szeroką gamę kosmetyków, znajduje zastosowanie w aromaterapii.

lata 2000-2009
Następuje ekspansja międzynarodowa, ze szczególnym uwzględnieniem Europy Wschodniej oraz powstanie oddziału Mann & Schröder, a także zakładu produkcyjnego w Rosji. Uruchomienie drugiego zakładu produkcyjnego w miejscu założycielskim stanowi kolejny fundament dla rozwoju działalności handlowej marki.



od 2010
Inwestycja w nowy, najwyższy standard jakości odpowiedniej instalacji emulsji jest podstawą do dalszego rozwoju kompetencji w dziedzinie pielęgnacji twarzy i do opalania.Marka Numis med do pielęgnacji skóry została dodatkowo rozszerzona, a marka Sanosan znajduje się na 3-cim miejscu na rosyjskim rynku w kategorii pielęgnacja kosmetyków dla dzieci. Gdy zostanie osiągnięty znak sprzedaży z 100 mln euro, nastąpi rejestracja działalności gospodarczej w Chinach.